tidsfördriv

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 17-18
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? riiiktigt kär, en
vad tycker du om kärlek? äsch jag vene, jag fuckar alltid allting
när kramade du någon sist? kramade mammis när hon kom hem med nya byxor åt mig, hih
kramade du någon speciell person? klart
har du svårt för att bli kär? lätt för att gilla folk, men skitsvårt för o bli kär
när kysste/hånglade du med någon sist? några dagar sen
ångrar du det? närå
när fick du senast en komplimang? förut
har du hånglat med någon av samma kön? yes

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? inte långt ifrån iaf
playat? länge sen, ångrart yessir
hånglat med fler än 50 pers? nävars
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
gjort något riktigt dumt? tyvärr mkt dumt
gjort något du verkligen ångrar? yeep
åkt ambulans? hah ne bara fått skjuts
gjort något olagligt? mjo
blivit polisanmäld? vet faktiskt inte, minns nt, kanske det
blivit stoppad av polisen? jo
varit på polisförhör? nä
slagit ner någon? slår ner annie varje dag<3
skämts över dig själv? yes
tagit droger? nej
blivit "utnyttjad"? yes
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? jennie hheehh
umgåts med folk som sysslat med droger? jo
haft sex när du inte ville? nej

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag? om de ska va ngn annan så jesper trorja
såg dig gråta? uhm jag vet inte ;s
fick dig att gråta? idioter
du gick på bio med? skitlänge sen ju, minns inte ;o
du kysste? en
du var tillsammans med? agaton
du saknade? många
sa att den älskade dig? kevin
Fullständigt namn? izabelle linnéa thörner
Vart bor du? västervik
Bor tillsammans med? många
Husdjur? 3katter1hund
När är du född? 7 maj 1995
När ska du sova ikväll? när ja inte orkar va vaken mer
Duschat idag? kroppen, ja
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit? mat
Dagens bästa? mammis
Dagens roligaste? vene har varit cpdag än så länge
Har du många vänner? har många vänner, dock så verkar dom flesta vara falska. men har jennieanniecarolineadamhannesdanne, dom litar jag på till 100%!
Hur många har varit otrogna mot dig? en
Har du pojk-/flickvän? nej
Vem pratade du med i telefon senast? uhm ja vene..har typ minnesförlust känner jag
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - hannes; "okej :)"

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? ja
Ångrat något? yes
Ljugit? inte va jag kmr ihåg? hatar lögner
Svikit någon? vene
Gråtit? ja
Skrattat? klart
slagits? med jennie<3

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? jennie!
vem är den roligaste av dina vänner? dom flesta hah
vem är snyggast av dina vänner? alla såklart!
vem är den du helst har filmkväll med? många
vem står dig närmast? jennie annie caroline adam hannes danne
vem har du känt allra längst och fortfarande känner? jennie amanda calle
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? usch
vem är din senaste kompis? what?

Kommentarer
Postat av: olivia

kan inte du lita på mig till 100% D:

2010-10-23 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0