svar på tal



svar; haha saken är den att det jag skrev under bilden, var efter att någon kommenterat den,
jag förstår att alla tror att jag vill ha uppmärksamhet och bryr mig jättemycket.
ja, jag vill självklart ha uppmärksamhet. jag har en blogg där jag skriver av mig när jag mår dåligt, skriver om mina dagar som ingen annan än jag själv egentligen bryr sig om, lägger upp random saker, men även för att självklart roa mig själv och använder mig att bilder som jag till 100% vet att folk stör sig på.
varför? för jag tycker det är roligt såklart.
och det där om att jag bryr mig, ja det verkar nog så, men det gör jag faktiskt inte. vad anonyma människor kallar mig (som då t.ex. hora, äckel, att jag är patetisk osv) kunde jag omöjligt bry mig mindre om, det är bara något jag skrattar åt. vad jag däremot tar åt mig av är när mina vänner/familj säger sådana saker till mig, eller när någon ( då vemsomhelst) kallar mig player, det är det absolut värsta jag vet.

tack för det med gullig & "utseende som många nog skulle vilja ha", jättesött verkligen :)
och ja, jag redigerar som dom flesta gör, men det ändra jag redigerar är skuggor & värme, ingenting annat. cambilderna är sådär mörka naturligt oxå, tänkte bara ta upp det när vi ändå pratade bilder :)

gillar såna läsare som dig, ärlig men ändå inte bitchig, utan gullig istället,
fler såna läsare tack!
puss :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

HEJ, jag tycker inte du ska bry dig om vad alla folk säger, som du inte heller gör. dom är särket bara avensjuka.



jag tycker om din blogg jätte mycket, jätte rolig och läsa. snäll verkar du va och söt med! :) hoppas på en bra dag!

2010-10-06 @ 21:41:50
Postat av: Malin :)

hon innan har typ skrivit det jag tänkte haha :p

men jag tycker iaf också om din blogg massor, läser den varje dag, tycker du är härlig & rent av grym!

även om du gör många dåliga saker som röker och inte sköter skolan så ser jag dig som en stor förebild.

du är så jäkla vacker izabelle!

och så verkar det som du står upp ganska mycket för dig själv och inte låter vem som helst trampa på dig, det avundas jag dig ska du veta. kan du inte skriva lite om bara..dig själv?

dåliga saker som hänt dig men som stärkt dig nu?

känner att det på något sätt skulle vara till ganska stor hjälp, jag är ganska "osynlig".. blyg och har varken självkänsla eller självförtroende i stort sett. skulle betyda mycket.

kram<3

2010-10-06 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0