svar



svar; räcker detta? ;)






svar; haha det är ju från när jag var utomlands, och det är ju såhär att jag gillar att göra det dummaste man kan. så när det var värst vågor i vattnet ville jag åka med vågorna, så vågorna var ju en bra bit över mitt huvud och jag åkte runt som en jävla räka och kastades upp på stenstranden hela tiden. sen var jag inte riktigt beredd på en våg, så åkte runt under vattnet, kände att jag var uppochner och satte i handen för att inte slå i huvudet, då drog vågen till somfan och tummen vreds snett bakåt allllllldeles för mycket haha. fick en rejäl stukning i tummen och fick tillbringa en hel dag med läkare. dom sa att det skulle varit bättre om jag brutit den eftersom det skulle gått fortare, och ja, jag har fortfarande ont ibland så dom hade nog rätt.

på bilden hade tummen ändå börjat bli bättre,
nästan hela handen var blåsvart i början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0