såna läsare som får mig från botten till toppen!



jag måste börja med att säga att jag verkligen ÄLSKAR mina läsare,
även att ni inte är överdrivet många, lite över hundra per dag bara,
så är ni hela jävla underbara!
jag har suttit här och varit totaldepp sen jag kom hem, för östes för mycket skit över mig samtidigt, sen går jag in och kollar kommentarerna på mitt nyligen inlagda "svar på tal", tänker att det är några bitterfittor som vanligt (finns gott om dom vill jag lova, jag är ofta en själv haha!), men istället är det två fina brudar som skrivit sjukt gulliga saker!

Malin; tack så jättemycket för alla gulliga ord, du ska veta att jag blir grymt glad av att läsa din kommentar! och jo, kan göra en liten "Må Bra" kategori, bra idé där :)

vad jag kan säga nu är att "osynlig" behöver du inte vara, jag vet hur det är. som yngre vad jag ofta den som höll mig mest i bakgrunden, ville inte synas eller höras, var rätt att få elaka ord kastade på mig, jag trodde aldrig på mig själv utan tillbringade ensamma timmar att trycka ner mig själv till grunden, tänka dåliga tankar om mig själv, anta att alla andra runtom tänkte exakt lite dåliga saker om mig.
om du bara börjar tro på dig själv, tänka att du faktiskt klarar av saker du tar till dig, så kommer du våga stå upp lite för dig själv och sticka ut. var den du är, om du gillar att vara sprallig och glad -var det. gillar du att inte alltid stå i centrum -var då inte mest högljud. vill du visa varenda känsla (sorg,glädje,ilska osv) - så visa det då!
folk kommer vilja lära känna dig om du visar vem du är, för alla är speciella på sitt sätt även om det inte känns så. men jag ska göra en sån kategori och försöka lite, så får du läsa och kommentera dom inläggen!


Lisa; även jättetack för det du skriver, så himla gullig så det finns bara inte, värmer somfan :)
hoppas du inte tröttnar på min blogg som jag själv gjort haha, ska försöka hitta på mer att skriva om!


skulle uppskatta om ni skrev med eran e-postadress så jag kunde tacka för kommentarerna lite personligare än utlagt på bloggen (gäller alla läsare som kommenterar!), eran mejladress kommer jag självklart aldrig lägga upp i bloggen eller nånannanstans om ni är oroliga för det. vill bara kunna prata med dom söta personer som får mig glad! kram till er båda två! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0