oj vad kul. eller inte. eller jo jätte. eller nä.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? yes
2. Har du sett din bästa vän gråta? tyvärr
4. Vad åt du senast? gurka! ;')
5. Har du fått någon komplimang idag? ajo
6. Har du varit med i en rättegång? nej
7. Är du polare med grannarna? 2av mina lärare, bff's!
8. Vilka språk pratar din mamma? svenska
9. Vilka länder har du bott i? sverige
10. Senaste piercingen? öhm, uppe i örat trorja
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? vene
12. Gay? nejvars
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? 1gång
14. Har du äggat någon? ahah yeye
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? tror nt det
17. Har du varit på stranden? nej  aldrig, håller mig inomhus med mina 27katter och dricker lingonsaft
18. Har du haft en stalker? har, jävligt creepy..
19. Minns du dina/din musiklärares namn? MAGGIS
20. Hur bra är din syn? blind
21. Har du varit på ett party? mh
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ja värsta grymt :o
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? trevligt för dig & han :)
24. Har du varit utomlands? yeep
25. Har du sett din bästa vän naken? haha jo
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? har bara varit på ett, svårt val där
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? haha nä, mer besvikna o tycka de va onödigt
28. Var är dina syskon just nu? 1sover i rummet brevid, 3 hos pappa, 1 sover väl
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? mardröm. jag skojade med caroline att mina bröst var negerbollar så hon bet av stora bitar och skulle äta upp mig, skitläskigt
32. Vad ska du göra i helgen? va med folk
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? vad gör du sexy, prata tele? saknar din röst;)<3
34. När var du riktigt sjuk senast? knappt en vecka sen
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? tar på mig själv hela tiden. uuuh misstolk
36. Vad finns i din bakficka? har ingen
37. Har du färglinser? nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov!
39. Vad är det första du gör på morgonen? somnar om
40. Vad ska du göra efter det här? hämta ngt att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0