my name is thörnrosa

känns som jag inte gör något annat än sover?!
vaknade iaf för någon timme sen av att tommy ringde & väckte mig, ganska sur blev jag
upptäckte sen att jag fått cirka 13missade samtal, hade stängt av hemtelefonen
& hade ett antal sms&röstmeddelanden,
haha inte bra att försova sig så mycket..
aja. min röst är förjävlig fortfarande, är hes som en gammal grek alltså, iiinte pommes på det.

men nu ska jag käka lite frukost & chilla,
så blir det att träffa caroline, kim & pipen senare!


morgonfrilla, inget smink, myskläder..
jag bjuder på mig själv, sexigt värre..


Kommentarer
Postat av: annie

vart är du igentligen?

försöker få kontakt med dig, men får inget svar eller något.

hör av dig när du har tid, för du kanske inte fattar det men jag saknar dig verkligen <3

2010-10-05 @ 22:27:19
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0