lediggggg imorrrrrrn! ;')

kanske inte pga så bra anledningar, jag är "för aggressiv" sas de, hehöhihahhuh.
aja, men fick iaf sluta 2timmar tidigare & är ledig imorn, NICE MANNEN
jag caroline agaton fredde drog till caroline,
chillade lite och dom hade dddddamp.
dom drog, så vi mötte nenne & några en stund o snacka lite,
sen drog vi till erlind en stund.


nuuuuuuu gör jag inte mkt. pratar med jesper som är jävligt osocial och han kmr läsa detta
o gnälla på mig för jag skrev så. fu bög

BYE



lillplutten i somras :)

Kommentarer
Postat av: älskardinblogg

är inte det ditt ex? söt han var iaf.

du får ju alla fina killar izabelle, och erkänn att du vet minst 1 fin person som gillar dig nu..?

själv är jag alldeles för ful & framförallt FEG, alla går runt med sina pojkvänner medan jag inte har någon.

jag har hört att du är ganska populär bland killarna både som brud och som kompis, kan inte du bara typ..skriva om hur du gör?

hur kan du vara så skön och oblyg inför killar?

tack på förhand

2010-10-19 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0