känner att jag behöver en ordentlig dusch,

så jag även får chansen att för andra gången använda min nya hårinpackning,
tro mig har aldrig haft en så bra! mitt hår som blev så slitet efter senaste färgningen
kändes nästan som sockervadd för några dagar sen, bad mamma köpa den inpackningen,
använde en gång och kunde sedan dra fingrarna genom håret utan minsta tova, underbart!
sen ska jag lägga upp svar på en kommentar från en av er söta läsare, puss


låg och kollade på "dear john" inatt (grät som ett as vill jag lova)
och jag kan säga såhär;
Channing Tatum får gärna hänka duschen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-10-26 @ 14:19:38
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp hur hårinpackningen ser ut? :D

2010-10-26 @ 17:17:40
Postat av: Anonym

ja den är verkligen sorglig, grät oxå när jag såg den! <3

2010-10-26 @ 17:34:25
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0