jag vet att mycket har gått fel på några få dagar

what can I say? jag får skylla mig själv, bara att bita ihop och leva vidare.

fredag&lördag har tillbringats i överum, var inte tänkt & bli så från början,
men blev lite aewigjm3o4imrk så det blev så ändå till slut.
hela helgen har iaf tillbringats med finaste caroline, underbart.
igår kom kim stoffe pipen in till stan, så vi var med dom ett par timmar (y)


var även på sjukhuset igår för att kolla mina lungor,
dom lyssnade och tog prover.
så nu måste jag, enligt läkarna, sluta röka
annars kommer mina lungor snart klappa ihop totalt.
så ja, det är bara att ta tag i det på allvar nu och försöka lägga ner skiten..


vanligt izabelle&caroline-damp haha,
ni som varit med oss vet vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0