jag är så jävla trött på att vara trött jämt :o

dragit på mig lite myskläder (jeansleggins, linne & mysig tjocktröja)
har fixat lite pengar oså, så ska dra & fixa cigg, sen åååker jag vid 14.05
och mamma du som brukar läsa min blogg ibland; hälsa soc att dom kan tjuta bäst dom vill, jag vägrar kma & lyssna på deras bullshit fler gånger, dom ska sluta tro att dom bestämmer över mig, för det gör dom inte. no one does. cya

nu drar jag ut i regnet, INTE MYSIGT



jag bara älskar denna kille!

Jesse McCartney – Best Day Of My Life
Jesse McCartney – Beautiful Soul
Jesse McCartney – Because You Live
Jesse McCartney – How Do You Sleep
Jesse McCartney – Just So You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0