jag är pigg, uttråkad, mår illa,är pigg,fryser,törstig, är pigg,mår ännu mer illa,..nämnde jag pigg?

4orgkej0934wgolrkdv vet fan inte var jag ska göra av mig själv snart.
gick ut en stund förut, men då frös jag sönder istället.
har målat, men det är tråkigt.
suttit på msn, men alla spammar sönder & jag blir fan inte klok påt.
tänkte att jag kunde kåta upp mig själv och runka, nivet bara för sysselsättningens skull, men jag har ju ingen kuk så där försvann det roliga med det oxå.

så nu ska jag ta varm oboy, leka nudist javisst, bädda ner mig bland kuddar & gosedjur, dra på mig hörlurarna, och glo lite KAT som jag så duktigt missade ikväll


nemo&maskinenPOMMMMEEEEESSSS


Kommentarer
Postat av: Nattiz

HHAHHA så jävla skön humor du har bella :D

2010-10-07 @ 01:29:33
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur går det med att sluta röka? :)

2010-10-09 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0