I picked up the phone and then put it down, 'cause I know I'm wasting my time

fick massa beröm av lena & rektorn för jag var duktig och snäll idag,
lite mycket random att skriva det här men stoltheten går inte dölja.
ni tkr jag är cp, men jag brukar faktiskt mest få sitta i möten om hur vi ska
göra för att ja ska klara saker, idag blev ja inkallad för att jag varit duktig *happyface*


aja. jag & jennie drog till mig, chilla lite.
sen ut till istiden igen, drog o träffa ahmed, carro kom oxå en stund.
jag jenine ahmed tog bussen till stan o satt oss på mejeriet,
men drog hem tidigt för mår iiiiiinte så bra idag känner jag.
spydde upp frukosten, o bara väntar på att potatisarna ja just käka ska komma upp igen. myspys.
whatever.


helvete vad jag saknar dig älskling, kom hem nu?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0