hej jag fryser värm mig hejdå

drog till hannes, glodde green streat huligans (påminn mig om att INTE se såna filmer,tack!)
vi gick & träffa jonsson o august, var ute ett tag
duktigt efterblivna allihop, rätt kul.
gick in till jonsson och chilla en stund, sen drog jag & hannes ut
o mötte putte joey khalid. dock inte så länge för skulle hem,
och nuuuu fryserjagarsletavmigdetärintesköntskataenvärmedynaochkörauppianaletellernågot hejdå





fan vad jag saknar mina underbara brudar,
jennie får jag ju äntligen träffa imorn, annie dröjer dock 2jävlaveckor eftersom
ungjäveln åkt till garn canaria och steker sönder..
ni är bäst & det vet ni


gamla bilder



vinter2010


vår/sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0