fin dag med fina brudar!

jag var skitduktig i skolan. visst jag kom inte dit förän 13.20 ungefär,
men stannade ända till 15.30 och jobbade arslet av mig. fan så stolt jag känner mig!

jag jennie lea nichole drog hem till mig efter skolan,
gjorde varma mackor & ett mindre lyckat försök till att göra egen chockladpudding, haha
gick ut och drog oss ner till donken, chillade lite
jennie & lea åkte hem, så vi träffa nenne & johanna en stund
gick även uppåt tågstationen och träffade shadi lite innan vi åkte hem
jävligt härlig dag, puss på er tjejer :)



vissa grymmare än andra, lev med det


Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig

2010-10-28 @ 22:30:14
Postat av: jennie

älskar dig

2010-10-28 @ 22:30:14
Postat av: Nichole

Puss på dej älskling! <3

2010-10-28 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0