dö kyla, döööö :(

det är kallt ute. inte sådär så man känner att det är lite småmysigt, bara så man kan gå in
och värma sig en stund osen gå ut igen. det är en jävla istid, minus isen och snön då..
(ja, snön försvann lika fort som den kom. precis när jag kmt på positiva tankar om att jag skulle mula sönder alla. suuuck)

var i skolan idag, hade engelska men fick rycket för det var läxförhör som dom tyckte att jag
skulle vara med på, trots att jag inte haft en enda läxa sen i 5an-6an nånting. idiotiskt.
hade möte med skolsköterskan&lena, rätt segt.
putte tvinga mig vänta med han på joey,
så jag tvingade dom följa mig till gymnasiet. evil feeling.
åkte med syster hem & chilla tills caroline kom.
drog & mötte putte och joey osvosvosvosv.
senare ringde några efter mig eftersom min kära bror inte mådde så bra,
så åkte till peru för att träffa hannes jonsson filip sebbe august,
kände mig som världens bästa syster. vilket jag är, EHEHH :)

nu känner jag mig dock extremt frusen istället och har skrivit jättemkt jätteonödigt.
vene varför, så onödigt. äsch nu slutar jag.



pluttputtefnask

Kommentarer
Postat av: olivia

kommer ihåg när vi va vid peru!!!

alla ställen du säger att du är på,

väcker alla minnen!!

uuusch säger jag bara,

JAG VILL TILLBAKA !!:(

2010-10-23 @ 10:17:31
URL: http://thewayithurts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0