CHILLEDILL AKA PURJOLÖK..........hej

jag & adam sov hos caroline,
JAG FICK INTE SOVA. ytterst deprimerande måste jag erkänna. *SUCKADJUPT*
caroline hostade. adam petade i mitt hår. jag hällde vatten på adam. he-he.
CAROLINE VÄCKTE OSS JÄVLA MÖRDARE :(
åkte ut till hästarna för caroline skulle tävla. dom var läskiga och jag blev kissnödig.
men hon var duktig, hehehhhhh.

NU ÄR VI HOS MIG OCH SKA TILL CAROLINE & BAKA BULLISAR
HAJDOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU




jag&adam kände för att vara tuffa.
och jag kände för att ha smutsigt hår, mjukiskläder & se ut som en fågelskrämma,
och ni kände för att bry er. HEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Aouuudam ;D

haha riktigt chill var det förutom att jag knappt kom hem :P hahah tack för helgen (A)<3

2010-10-10 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0