apgrkmo349ibnive

ungefär så bra humör är jag på, he-he -.-
ska gå ut & sätta mig på trappan såfort jag gjort detta superintressanta inlägg..

DETTA ÄR NÄSTAN INTRESSANT
->hade möte med skolan idag, och jag förklarade jätteduktigt att jag lider av
allvarlig trötthet
och att det är därför jag inte riktigt orkar gå till skolan om dagarna,
och eftersom jag halvsov där inne när jag berättade (+mina föräldrar intygade att jag faktiskt
inte ljög höh
) så får jag nu börja klockan 10 varje morgon, GUTT!
dom ska även anställa någon ny assistent eller extrahjälp eller ngt, jag vet inte,
men en ny vuxen som ska springa efter mig när jag inte kmr, ungefär. något sånt.<-ERKÄNN NU NI TYCKTE OXÅ NÄSTAN DET?

jennie caroline jesper albin gjorde sen kvällen, gulliga idioter :)
nu går jag ut. hejdå.




hitta mobilbilder från i fredags,
fina flickor & pojkar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0