nyligen hemkommen från en ganska flippad kväll

började med att sitta typ 7 pers och frysa ihjäl i peruparken en stund, bara sådär för skojs skull.
gick hem till lindwall runt 9 och satt där lite, sedan drog vi oss uppåt adam där det var lite folk.
tänker inte säga precis vad som hände,
men jag känner att jag kmr bli en kanonbra mammis iaf!
jag stanna sen kvar en stund med adam&annie och hjälpte till lite innan jag drog mig hemmåt




självklart var det bästa på hela kvällen att få träffa saknade annie,
kramar och glädjetårar som start är aldrig fel!



nu mår jag inge vidare, illamående och huvudet är fan fullt av
dynamit för snart sprängs skiten, så godnatt peeps!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0