usch så sugen jag är på gurka, men jag borde ju sovit för flera timmar sen..

migrän är mysigt. kräkas oxå. precis som det är mysigt att börja jobbet klockan 7 i kylan. och bara ha 4cigg kvar.
tjöötjöötjööööööt kan inte sova ensam, det är så..ensamt. logiskt va?

tänker försöka sova, lyckas jag inte så går jag ner och skär upp lite gurka & käääker.
vet inte om det blir något jobb imorn, tror jag håller på o bli sjuk. igen.
vad gör en fotboll mitt på golvet i mitt rum? skapligt wierd.
har ont i örat. vill bada naken mitt i natten som vi brukar varje sommar. tyvärr så är det ju vinter.

måste skriva i det som är bestämt för resten av veckan & nästa vecka. jag måste sluta planera allting så långt i förväg, det är så jobbigt och alla klagar. stört.
jag ska ha en chokladkalender i år, annars kommer det bli lika mycket liv på mig som förra året när mamma trodde jag blivit "för gammal" för det. man kan inte bli för gammal för chokladkalender.


dedääääär är jobbigt. blow me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0