fan va jag fryyyyseeeeerrrrr

det är storm ute, inte för att jag kan se det, men det låter som huset ska blåsa bort, och ösregnet är omöjligt att missa eftersom det låter som fönstret ska gå sönder vilket sekund som helst. "mysigt".

ännu mer underbart att min kropp inte orkar nånting nu, så kommer inte ur sängen, så kan inte gå på toa & så kan inte ta någon mat. hade jag inte haft så ont överallt så har jag skrikit som en idiot, för röksugen är jag oxå, så in i helvete.
att jag nu måste tvinga mig själv upp och på darriga ben torka mitt golv..det suger.

usch jag måste ringa hit någon, som kan ge mig en kram. för snart är utbrottet ett faktum.
men först och främst ska jag ta mig upp.


mitt hår är såhäääär smutsigt, och utväxten äcklar mig.
snart kommer mamma, hon tar bussen från bynn vid 2
då ska hon göra något litet att äta till mig,
och fylla upp badkaret så jag ska få upp någon värme i kroppen
jävligt skönt att jag har världens bästa mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0