hej-jag-heter-ragata-och-jag-kan-inte-prata

he-he-he. min hals älskar att tortera mig,
ni kommer väl ihåg att jag hade halsinfektion i somras, i 1½-2månader ungefär?
och en vecka efter att ha blivit frisk fick jag virus i halsen, världens hosta och höll på att få lunginflammation?
well, nu är halva uppsvullen på insidan och frätande magsyra gör ju inte saken bättre.
aw gud älskar mig.

nemen ska inte klaga, har praktiskt taget tryckt i mig själv lite glass nyss, och nu ligger jag i sängen och funderar på att skära ut magen. för.den.gör.ont.

ska träffa lite fint folk sen tror jag, dom får la göra min lördag lite bättre än den känns atm!
pussar



HAHAH jag var så duktig på att göra bilder i somras! ;)
förutom att jag tog bort min arm, klannnnnntigt.
men vi passar fortfarande lika bra tillsammans, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Ida

snyggt :D

2010-11-13 @ 13:17:33
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0