when nothing goes right, that's when i go left instead.

ingen skola för mig idag, mådde inge bra.
nu har jag precis duschat, om en halvtimme är det möte på skolan
har sagt att jag följer med om det tar högst en kvart,
det är så tråkigt att sitta där och låtsas lyssna på idioterna.
tror vi ska prata om praktik en gång i veckan, ni vet, sån man får ha när man inte klarar skolan riktigt,
så man får något att bryta av med. isåfall ska jag ha ute i rumma hos pollarna hihi!
dom kommer säkert dra upp annat oxå, suck.
dessutom kommer troligtvis en viss person dit,
känner hur mitt hjärta drar igång speedhack bara jag tänker på det, herregud..
aja nu går jag & klär på mig, bara så ni vet!


har gått och fått en crush på Mario – Don't Walk Away <3
yes I hurt you, I know
yet i made my mistakes
next time i wont let pride in the way
i will stand by your side and I'll stand till its right
there's no way it should end this way
just don't walk away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0