jennie & jag skulle grilla.. bigfail

jag & jennie hade inget o göra,
så vi drog gick till willys, höll på att bli stekta ägg så jävla varmt vare,
så halvlåg i frysdiskarna en stund (h)
köpte sen engångsgrill, quornkorv osv och så skjutsade jag henne till lysingsbadet i en kundvagn.
men det började öööösregna, så vi fick sitta i ett lusthus och grilla haha.
fast ah, grilla o grilla, vi fick sitta med en tändare och tina korvjävlarna eftersom
vi inte är grillmänniskor precis, haha.
till slut fick vi utbrott och kasta runt grejerna och målade med ketchup ;)

vi gick till agnes senare, kollade "a walk to remember" , jävligt bra film måste jag säga
tårarna rann genom hela filmen, lätt att jag ska se den 23445 gånger till.



mobilbilder(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0