tycker att ni läsare ska skärpa er..

..lär er kommentera förfan! ;)
och då menar jag inte nedlåtande kommentarer om mig eller mina vänner,
sånt kör jag över med delete på en sekund.
men bara komentarer om vadsomhelst, jag menar igår var ni en hel del här och glodde,
och hur många av er hittar till knappen "kommentarer"?
något måste ni väl ha att säga?
tänkte köra på med en tävling snart,
det brukar ju bli ett jävla ståhej med kommentarer och folk som är desperata att synas då..haha
tänker inte direkt lotta ut en iPhone, är inte någon jävla olsentwin som kan torka röven med pengar,så förvänta er inget sånt skit.
men lite publicet får ni ju,grattisgrattis ni har fått hela 3 besökare, rekord!
nejmen seriöst faktiskt




aja, nu ska jag ta ett glas vatten & så säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: natalie

haahhaha olsentwin som kan torka röven me pengarxd

men ha en tävling, typ veckans blogg eller något!:)

2010-05-11 @ 11:00:12
Postat av: Beataljung ~

Ja ha en tävling! :)

2010-05-11 @ 21:55:05
URL: http://beataljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0