tips; klädsidor!


tack så mycket sötnos!
klart jag kan tipsa om lite sidor med snygga&sexiga kläder.

när jag fyllt år & fått ihop lite födelsedagspengar,
då kommer nog det mesta läggas på något från dessa sidor;) ;



FashionClub
snygga kläder, framförallt har dom korta klänningar att bara dö för!
gillar stilen dom kör med, snygg men inte för mycket ändå.





KORSETTEN
vill man synas och vara sexig så rekomenderar jag KORSETTEN -min personliga favoritsida.
dom har allt; klänningar,korsetter, grymt snygga underkläder,leggins, kroppsstrumpor,
nattlinnen, sexleksaker, skor, sexiga maskeradkläder.. allt.



är man intresserad av maskeradkläder så finns det även hos bl.a 
aliceofsweden
evasunderklader 
extremez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0