svar; 3 mobiler på cirka 2 månader...

ja, jag kan lova att mina mobiler får kortvariga liv.
senast igår gick min 1vecka gamla mobil åt helvete,
så ännu en gång får jag leva med en gammal svartvit nokia.


massor har frågat varför, hur dom kan gå sönder jämt,
så tänkte svara på det;
well, jag har ett "funktionshinder" som dom kallar det med finare ord, haha.
aja iaf, och det gör att jag väldigt lätt blir deprimerad & nästan utan anledning kan få starka utbrott,
slår, skriker och kastar gärna saker, smått farlig sådär, man vill inte kma ivägen precis.
vad har jag oftast i handen? mobilen.
vad är då det första jag kastar allt jag har i marken? ah precis, mobilen.
min stackars fina mamma börjar tröttna på att alla pengar ska gå till mobiler som aldrig håller,
därför kommer jag troligtvis inte få fler mobiler (över 200kr) nu på ett tag.

nu vet ni det, gz!

Kommentarer
Postat av: Agnes

fin blogg :)

2010-05-19 @ 18:45:09
URL: http://byaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0