spenderade gårdagen med finaste människorna!

var hemma från skolan,
så gick & mötte bebbi, så köpte vi massa fika.
och lite senare blevre då picnik, haha han har såna söta idéer ;)
sen hem & bara mys oså bara.
hände sedan lite skit så annie kom, så sprang (ja, jag sprang verkligen som en idiot med min pollenallergi,
rök-kondis och anstägningsastma) upp till volvo för att möta jennie & agnes.
pratade och lite sånt.
jenniepennie snopphål sov även här inatt (L)


justdet;
mamma kom ju hem från stockholm igår!
fan vad jag saknat henne, och det var ändå bara två dagar, men jag är ju mammas flicka så, haha.
fick en leopardmönstrad klänning & blom-hårspänne -döfint!
visar er bilder när jag orkar ta några ;)


Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon)
Mike Posner – Cooler Than Me
The Real Booty Babes – 3

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR: det va så lite så! :)

Ha en fin onsdag! KRAM

2010-05-12 @ 12:16:12
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0