segdag

alla mina fina bäääsar har varit iväg idag,
så jag körde på en chilldag.

sov hos bebbi inatt, så han väckte mig runt 9 (jag var iiinte pigg o glad då kan jag lova!),
så gick jag till jennie en stund.
runt halv 11 skulle hon iväg, så jag drog hem en stund.
kolla lite affärer med mamma, vilket slutade med;
3 par skor
ännu en lånemobil
beställning av ny (rosa) mobil
och lite saker tills ja fyller!;)

älsklingsbebbi ringde precis, så nu ska jag smälta maten,kissa &sen dra till han!
hörs ikväll, puss




HAHAHH där gick jag i 4an eller 5an trorja,
fifan de borde va olagligt att se ut sådär!
kolla mitt fina sår på näsan ja fick efter att ha typ halvt brutit den HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0