petter - längesen ♥

Från vinter till vår
Sen sommar till höst
Trotts att tiden vart svår, så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår
Vi står där vi stod
Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog



dagen igår var helt cepe.
först var den underbar, sen sket sig allt.
tänker inte säga något mer om det än;
förlåt mig , ni vet vilka ni är som ska ta åt er.
jag vet att det var själviskt, men jag trodde att det var det bästa,
kunde inte komma på något bättre, för alla.
snälla förlåt mig..

Kommentarer
Postat av: OLIVIA ♥

Sugen på att vara med på "Veckans blogg"? Kika bara in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg. Enkelt! Ps, om man vinner så vinner man också en valfri bloggdesign och länkning i en månad :) Lycka till!

2010-05-23 @ 14:50:25
URL: http://oliviamjau.blogg.se/
Postat av: olivia

jag älskar dig,

gör aldrig mer såhär.



<3

2010-05-23 @ 18:01:48
URL: http://isakminbror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0