några bilder från igår

trots regn, åska & storm (ja, jag låg under täcket och skakade när jag var ensam och åskan gick, usch!),
så är jag totalt nöjd med min födelsedag faktiskt.
fick ju spendera den med dom personer jag gillar allra mest, och bara det är väl världens bästa present?;)
tack jennie annie agnes jesper adam sabina nathalie mamma pappa pelle jill, hah
sov även hos min älskade bäbis

lägger upp lite bilder, mest från dansuppvisningen på mejeriet
och nu går jag och äter frukost, cya!


Kommentarer
Postat av: annie

förlåt att jag inte stanna längre, det blev konstigt, visste inte hur jag skulle göra ;s

älskar dig så sjukt mkt, inga ord 15åringen§§

2010-05-08 @ 15:00:03
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0