klockan är över tolv, vilket betyder att denna vackra tjej blir 13 år!♥


Olivia Järnede,
vill bara säga grattis, och jag hoppas du får den bästa dagen,
för det är precis vad du förtjänar, det allra bästa.
Du är så speciell, så fin.
Vi lärde känna varandra på ett ganska smärtsamt sätt,
men trots alla tårar så kommer jag alltid minnas den kvällen
som en av dom bästa i mitt liv.
För utan den där smärtsamma skiten vi fick gå igenom,
hade jag inte suttit här inatt och skrivit detta.
Det var värt alla tårar, all smärta,
för att få dela denna vänskap med en så underbar person som dig.
Jag vet att det är jobbigt just nu, men älskade vän vi klarar det, eller hur?
Det kommer alltid finnas människor som på ett eller annat sätt trycker ner dig,
men när du är där på botten, det är just i dom stunderna du måste minnas
att du inte är ensam,
jag är där med dig, hela tiden. Toppen eller botten, I'll be there.
Du är vacker, både på insidan och utsidan, låt aldrig någon idiot få dig att tro något annat,
för allt jag säger till dig kommer rakt från hjärtat, detta är vad jag känner och tycker.
Med dig delar jag både skratt, tårar, ilska -och du lyssnar jämt.
Vad som än händer så vill jag att du ska veta att jag står vid din sida,
kommer stötta dig genom alla val i livet, glädjas över din lycka och gråta ut dina sorger.
För det är så man gör, när någon står en så nära.
Jag skulle kunna skrika det högt, för jag vill att hela världen ska veta att
jag älskar dig underbara vän!

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: ja visst är dem.. =D

2010-05-16 @ 09:17:25
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: livviie

åh älskling!

du är så jävla fin!

satt fan och tjöt när jag läste dethär!

tack för att du är du, tack för att jag

får vara en del av ditt liv.

du gör mig så sjukt lycklig gumman,

du är så jävla bra!



kommer alltid finnas vid dig sida när

du behöver mig.



jag älskar dig, izabelle thörner!

2010-05-16 @ 10:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0