jävla youtube är segast i världen

så jag skiter i videon, den får vänta, jag går o lägger mig istället!


haha måste bara säga att det är komiskt hur folk orkar gå runt och leka med rykten?
snälla nån, jag är inte galen, bara lite hysterisk när folk retar upp mig haha.
men jag menar, om folk nästan ber om det, då får dom skylla sig själva förfan.
och sluuuuta säg att jag behöver lugnande medicin, läkarna har försökt trycka i mig massor olika skit,
men faktum är att inget lugnande funkar på mig, jag blir lika hysterisk ändå,
så håll käften äckelungar jag klarar mig.
och till er som klagar över att jag kör med "tomma hot" :
haha tro mig, det är inga tomma hot, det är varningar.
ni vet som skyltar när man kör bil, "varning för älgar",
kör man ändå för fort och inte är uppmärksam så står man snart där med en död älg som mosat halva bilen.
så ah, jag varnar, och dom flesta lär sig efter det att följa mina goda råd.
men lyssnar man inte, utan fortsätter reta upp mig, ja då får man helt enkelt skylla sig själv.
jag + er = brödrost i badkaret. hihi.

PUSS & GODNATT TILL ALLA FULA OCH FINA!

Kommentarer
Postat av: emma

vilka jävla fittbarn äre som säger massa skit ? :o

blev sjukt lack när ja läste de.



du är finast isabelle <3:)

2010-05-05 @ 14:55:18
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: emma

ah då får dom SPÖ, dom ska nt kaxa mot dig för du är skit vacker thats it lickom ;o



du är 100 gånger finare <3 puss :) !

2010-05-05 @ 19:10:26
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0