jag har nu fått empati för flintastekar

- för nu vet jag hur ni känner er guys<3
nemen fläkten i solariumet var trasig,
så det första jag fick ur mig till mamma var; "mamma, jag har fått empati för flintastekar."

vi åkte och handla lite, kom hem med halsband, två par mjukisbyxor,
hårgrejsimojser och presenter till min älskade lillasyster som blir 10 år imorn!

hade tänkt åka och bada, men jesper är typ rädd för vatten eller nåt så han
grar följa med & vill inte dra ner själv, argghhghh!
men åker iaf till den lilla apan nu, så vi seeeeeees

bild från förra årets första dopp (som var så sent som i juni, fyfan va dåligt!)
<-annie-izabelle-lizzie-jennie->
biglove!


Kommentarer
Postat av: annie

den dagen, fyfan vad fint det var, i ösregn och allt<3

2010-05-17 @ 20:55:07
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0