jag har blivit duktig flicka och skött skolan heeela dagen! :D

fan va stolt jag ääär jag vet, men jag ska fan bli pluggis nu,
vill inte gå ur skolan och vara känd som värsta hjärndöda snorungen,
så nu ska jag ta tag i skiten!

stack & mötte jesper efter skolan, så köpte vi glass och han hade ryck, haha
gick hem runt 4, så mamma hämtar mig om några minuter så blire att dra och sola ;)

imorgon är det orientering med skolan, och jennie den jäveln dissa mig o ska inte dit,
men som tur så fick jag iaf med mig marcus (y)

nu måste jag käka, puss alla fina läsare!



från och med nu är detta jag;

nästan iaf ;)

Kommentarer
Postat av: anna

haha. det kommer nog gå bra .. i ca 3 dagar ;)

nej men aww <3

2010-05-17 @ 18:04:17
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: anna

osams med robin ..

så mycket saker killar inte förstår. ;(

2010-05-17 @ 19:37:44
URL: http://annayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0