jag är PePp(siiii) OCH GLITTRAR SOM EN JÄVLA ÅSNA?

har varit helt knullad dag (ja här i sverige säger vi knullad istället för fuckad he-he)
massa cepe igår/inatt så hade inte lust att sätta mig på
min elefantsega cykel och cykla typ femtio mil för att sitta på någon tråkig
skrivarkurs där ja ändå skulle fått damp av uttråkighet.

nåja. åkte & mötte bebbi, så träffa vi nenne julia hannes
följde sen med bebbi hem lite kort, osen drog jag nenne julia till skogshaga o blabla
jag har tagit årets första dopp! nenne är vittne, he he.
lite sent, jag vet, inte likt mig, damn. men fick helt ryck så klädde av
mig till bh&trosor och badade:)
sen var jag med julia på kvällen
& vi hade cepe (går inte ha ngt annat med en sån knirrey!)
HAJDOOOOOUUUUU


hej mitt namn är bond, james bond.


Kommentarer
Postat av: julia

knirreeeyyy!!§§

2010-05-20 @ 22:03:55
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0