har bara en sak att säga till er bitches; håll era äckliga glappkäftar stängda.

Jag tar mycket skit, tro mig det gör jag verkligen, men jag börjar tröttna nu.
När ska ni förstå att min kropp (inklusive mina bröst!) och mitt hår ser ut som på bilderna?


Brösten
Jag är en kvinna, jag har former och så är det bara,  bröst är väl förfan helt normalt, och jag har inte direkt ovanligt stora bröst?  Jag har bhstorlek 65D/65E, that's it, kom och kolla lapparna själva idioter. Eller fråga min pojkvän om jag har bröst,
det är ju inte direkt två platta bröstvårtor han gillar att ta på, haha.

Håret
Och mitt hår, snälla någon har ni aldrig sett någon som sparar till långt hår? Bara för man har hår längre än axlarna så betyder inte det att man tvunget har löshår? För tro mig, det är mitt eget hår, det har växt ut från hårrötterna på min egen skalle, jobbigt att förstå för er?

Rökningen
ja, jag röker, men inte för jag tycker det är coolt som många verkar tro? rökning och slåss är det töntigaste jag vet. min pappa har rökt hela mitt liv, så jag har ända sen jag var liten velat prova för att se om det är så gott som han verkade tycka. men sen på midsommar så var det jag & ett par kompisar som trodde vi var jättecoola, så vi tog lite cigg och satte oss och rökte. började röka mer efter det, eftersom det fick mig lugn. blev beroende, försökte sluta, men röka är det ända som får mig lugn, så jag kan inte. så, nu vet ni det oxå.

Beteendet
Ni kallar mig fjortis, bitch osv,  och det är ärligt talat inget jag direkt tar åt mig av om ni nu tror det. Om ni kallar att stå upp för sig själv, för ett bitchigt beteende, så är jag mer än gärna en bitch. För jag har äntligen lärt mig stå upp för mig själv, tror på mig själv, vet att jag kan göra allt jag vill om jag bara kämpar för det.
Dåligt självförtroende, men grym självkänsla.
Försök hur mycket ni vill, men ni kan inte ta min självkänsla ifrån mig en gång till!


När jag startade denna blogg så gjorde jag det för att det är en kul grej lixom,
ännu roligare om det faktiskt finns lite folk som gillar att läsa ens åsikter osv.
Och visst, jag vet att svenska folkets största kärlek är att kritisera
andra människor,
men jag hade absolut inte tänkt att jag skulle tvingas sitta och försvara mig hela jävla tiden. Kommentarer som är försök att trycka ner mig/mina nära, dom blir raderade direkt, så är det bara. Klaga hur mycket ni vill, säg att jag är feg, men jag tar inte eran skit.

Kommentarer
Postat av: anna :)

åh lackar. fan du är bara snygg !

:)



vi får ses snart , love ;*

2010-05-16 @ 15:03:04
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

faan va bra att du står upp för dig själv !

2010-05-16 @ 17:18:04
Postat av: eliin

superbra skrivet bella, helt sant! §

2010-05-16 @ 20:50:08
URL: http://eliinsdays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0