förlåt mig, bästa vän

förlåt för hur det blivit på senaste tiden,
allting blev så jävla fel.
kan inte förklara hur dåligt jag mått genom detta,
klarar mig lixom inte utan dig ju.
allt jag nånsin sagt till dig har jag menat,
för du är verkligen en så sjukt fin person danne.
när jag mått som allra sämst har du ställt upp, fått mig på bättre humör,
fått mig att orka när jag helst velat ge upp.
du har fått mig att inse saker jag aldrig förstått innan,
och du har hjälpt mig att bli starkare.
att ha dig som vän är en stolthet, och det är en lättnad att ha dig tillbaka.
detta ska aldrig hända igen, förlåtförlåtförlåt.
du kommer alltid vara min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: danne

du är bäst !<3

2010-05-05 @ 18:28:52
Postat av: Laura :))

SV;Aaa jag med! :)

2010-05-05 @ 18:51:01
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0