FÄRGAT HÅRET GAHHHH

..men kameran är unloaded, he-he. ni får se senare wwwaahahaahalalallalaa
det blev typ.. grått :(    men tvingade mamma köpa blond färg så ska fixa te't sen!

iaf, var i skolan, men inga lektioner. hände massa skit som jag inte orkar ta nu,
men just nu är jag så jääääääävla lycklig!!
stan en stund med älskling & adam, men bebbi drog hem runt halv 2,
så jag & adam gick runt lite o glodde i affärer. sen klippte & färga jag håret,
och han var snäll o väntade på mig :]
gick hem till han så han kunde hämta sina saker & tog en cigg o chilla lite.
och nu sitter jag här & väntar på att bebbis träning ska ta slut.

tror jag går och tar mig en macka faktiskt, hajdou!


bara jag som vill ha dom shortsen, eller?

Kommentarer
Postat av: markus

jag vill också ha dom shortsen:DDDDDDDDDDDDDDD

2010-05-07 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0