det kommer bli tomt utan dig bästa vän, syster.



"Nu går vi skilda vägar även fast vi lova varandra
Att det skulle vara du och jag för evigt
Men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening
Jag saknar medvind när fan ska det vända
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända
Ta dig i kragen, håll dig vaken på dagen
För allting går vidare men saknaden skaver
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig

Kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig
Tack för alla fina minnen som vi delar
Känner rädsla nu för skillnaden att leva
Spelar ingen roll nu om det är du och jag
För bara du är lycklig så kommer livet sluta bra
..
"



detta är inget försök att få dig och ändra dig, jag vill bara säga hur jag känner.
jag vill säga förlåt för hur det blivit på senaste tiden,
att min depression tryckt ner dig, så respektlöst av mig.
det var aldrig meningen att gå så långt,
ville aldrig att det skulle bli såhär.
alla minnen vi delar, det gör ont när jag tänker på att det är över.
jag hoppas verkligen du kommer på fötter igen,
det skulle göra allting lättare att veta att du mådde bra igen.
jag vill att du ska veta att jag menat allt jag sagt,
vad som än händer kommer jag alltid se dig som en
syster, bästa vän.
och i mina ögon kommer du förevigt
vara bland det allraallra vackraste som existerar.
du är en del av mig, det går inte att ändra på, och jag kommer sakna dig.
men jag hoppas att när allting ordnat sig, att vi då kan låta allt bli som förut.
jag älskar dig agnes, det kommer jag alltid att göra

Kommentarer
Postat av: agnes hult

vet inte vad jag ska säga...

är mållös och känner mig så hemsk eftersom de va jag som valde dehära,finns ingen som dig bästavän.

som har fått mig upp på fötter igen lika lätt.

de här är inte erat fel nånstans,helt och hållet mitt.

står inte ut med mig själv just nu...

men fick för mig på ngt sätt att allt skulle bli bättre om jag bara vände mig om, men fan så fel jag hade.

ni är mina blodsystrar, ni känner mig innefrån i ut, ni vet precis allt, varför kan vi inte bara börja kämpa på riktigt?

jag älskar dig allra bästa vän, nu o föralltid

2010-05-24 @ 12:52:41
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

vad har hänt :( ?

2010-05-24 @ 19:01:00
URL: http://sommarnerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0