bringin' sexy back yeahhh

mitt hår har blivit totalt failat och jag kommer dö innan jag bli 15 (vilket betyder att jag har en dag kvar att leva, suck.)
nemen får färga ännu en gång då, morr.
men iaf så kom älskling till mig på kvällen, och efter en stund tvingade mongot med mig ut,
fyfan jag skakar fortfarande så jävla kallt det äääär -.-

aja nu ska jag lägga ner datan och smsa lite istället, cya fuckers!
vet att jag lagt upp bilden 23556 gånger men han har sexigaste asst ever ;)
+ att han blir så gulligt sur varje gång jag lägger upp den haha.





när vi ändå är igång;

naw, varsegoda! nu blir ni lite kända oxå pluttisnuttar.
(strök över din msn så du skulle slippa få dina första msnkontaker via min blogg, snäll jag är hihi)
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0