älskling♥

hemma från skolan idag med, så jävvvvla ont i magen.
mitt hjärta kom till mig när hans temasak hade slutat, runt 11 var det väl typ.
bara damp & mys ett par timmar -han gör världens bästa massage jag svär ;)
senare mötte vi jennie, oså gick vi hem till jesper en stund.
dom var galna, blev seriöst smårädd för mongona hah.
runt sju gick vi & agnes upp till speedwayen,
men det var så jävla kallt så jag agnes & bebbi gick hem till bebbi efter en stund & chilla nån timme ist.


kommer kannnnske något videoklipp sen oxå,
bara för att kissekatterna ska ha något att fingra till resten av veckan ;)
jag vet ju att ni följer min blogg snorungar, haha puuuuuuuss!


miiiiin bäbis<3

Kommentarer
Postat av: cLARA

kISSIECATTERNA (aa) JA VET VI ÄR ME PÅ DIN BLOGG MED:d TACK<3

2010-05-05 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0