alexandra nilsson AKA kissie

jag vet att vääääldigt många hatar henne, det gjorde jag med förut,
men haha hur fan kan man hata henne efter att ha sett henne i bella&tyra show?
hon var så jävla grym, som hon sagt själv "dom ville ha dit kissie, och dom fick kissie".
det var ett tag sen nu, men kolla avsnittet här.
dessutom, alla klagar över hennes bröst, läppar och blablabla,
hon har ju sagt att hon ska sluta spruta in skit i läpparna,
och bröst är väl bara snyggt, har jag fel?
haha skitsamma hon är grym iaf!


Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

sv : :')

jag saknar dig som inihelvete! :(

jag ska komma in till stan snart fan!

<3

2010-05-25 @ 12:26:44
URL: http://sommarnerden.blogg.se/
Postat av: ebba h

håller helt klart med dig bella!§

har varit sjuk hela veckan å hänger inte med, vart ska du? iaf hare bra gumman!

2010-05-28 @ 11:35:36
URL: http://eebbbaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0