test
Visste du ..
att jag vill ha - hm. he-he.
att min senaste kyss - ksdmslkm. hih
att jag lyssnar mest på -  eminem & olivias fina sånger på nätterna
att jag pratar - baklänges på lördagar
att jag inte gillar - broccoli ;'(
att min första riktiga kyss - är bortglömd historia. woops, sorry.
att jag avskyr när folk snackar -på andra språk. förfan jag vill oxå veta ju!
att kärlek är - oftast som en pinne i röven. men nu är det helt okej
att jag gillar att - räcka ut tungan åt fula barn, hihi
att jag alltid kommer att - bli beroende av mobilspel, läskigt hur galen jag kan bli i sånt..
att jag är hemligt förälskad i - viktor. (olivia vet vem det är, rauuwr i like it BIGBIGBIG)
att sist jag grät var - igårnatt
att min mobiltelefon är - rosa 
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött, men piggnar till av att tortera andra ännu tröttare >8D
att innan jag går och lägger mig -dricker jag typ alltid mjölk(om jag är hemma höh)
att idag har jag - torterats av ondskefulla olliz
att jag just nu tänker på - hur varmt det är här inne. gosh, time to öppna fönstret!...damn, det var öppet -.-
att i kväll ska jag - torteras lite till av övertrötta olivia och hennes sånger och prat om läskiga saker
att i morgon kommer jag - köpa en tröja. ska rymma iväg på vita hästar o gifta mig med den :')
att jag hoppas - att jag, gud, orkar göra solsken imorn så vi kan steka. annars..vattenpölar >8D

Har du:
Någon som förstår dig? yes ;*
Någon som du saknar? ouffffff jaaa
Någon som du hatar? im dr evul, i hate everyone
Vem kramade dig senast? ollizbolliz trorja
Vem pussade dig senast? agaton
Vem ringde dig senast? robin
Vem ringde du senast? hm, ska kolla..jenniepennie snopphål
Vem var hemma hos dig senast? minns inte :(
Vem var du hemma hos senast? olliz aka kapten filling
Har du några kärleksproblem? närå, jag är lyckligt gift med min nalle, björne<3
Har du pratat med någon idag? nej jag är tyst hela tiden.
Har du gråtit idag? av skratt, ja
Har du skrattat idag? pfakajgr JA. haha homer simpson<3333 olivia gets it



Jag:

Är singel? not sökande
Svär ofta? neerå, är en helig flicka som ska till himlavalvet
Sjunger i duschen? skojaru eller? stackars människor som är i samma hus säger jag bara!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?  jag sover i trosor om ens det, men absolut; nudist javisst!
Skrattar åt dina egna skämt? klart, jag är ju rolig?:(
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? troligtvis flera stycken

 

Har du:

piercingar? a
Syskon? yesbÅxX
Jobb? nä
För många vänner? omöjligt din dumme fan
Rymt hemifrån? ajo
Färgat håret? ett antal gånger. snart dax igen fifan
Bra självförtroende? näe inte precis ngt att skryta om
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? jao
Gjort något olagligt? jag är snäll flicka, inga dumheter
Somnat i skolan? alltid allert!
Brutit ett ben? neje
Tappat bort mig i min hemstad? ijgarjb VA? who the fuck are you .__.?
Sett en fallande stjärna och önskat? avars
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? mjo
Smugit ut utan lov? jaja
En hemlighet som ingen annan vet? maybe
Sovit en hel dag? jag es una latmask
Somnat gråtande? jo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? jo..
Blivit generad inför folk? long time ago höhö
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nä
Ätit musslor? usch ja, kommer inte hända igen! jävla slibbelislabb
Varit på en festival? partyprisse?
Haft ett förhållande i under en månad? jo
Blivit kallad player? m.
Färgat ditt hår svart? luggen. hehe, fiiiiint. inte.

Vad:


Längtar du till mest just nu?  imorn, alla dagar här. sen såklart längtar jag efter mina bäbisar hemma oxå, men ah, trivs så jävla gött här.
Ska du göra i helgen? olliz<3!
Har du för kläder på dig? om en minut.. inget. eller jo, sovkläder. heh.
Gjorde du igår?  ållIzZ
Ska du göra i sommar? åka t ställen, va med bäbisar osv
Åt du senast? tuggimmu<3
Har du för mobil? den är..eh..rosa. nokia. hej.
Vad köpte du senast? tuggumi & godis. we like it fat :')
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? inte fan hade jag gått fram och hälsat precis



Vem/vilka:

Slog du senast? olivia stjärtpill
Fick du sms från senast? moa p
Pratade du med? olley
Skulle du kunna göra allt för? dom närmaste, alltså typ jennie olivia annie agnes hannes adam jesper och la famillia <3
Var du med senast av det motsatta könet? ehm. olivias familj o grannar?
Kan du lita på mest? dom närmaste

Vet mest om dig? dom närmaste
Sov du tillsammans med senast? olliz
 



Allmänt:
Har du pussat en groda? när jag var liten. inte fan fick jag någon prins charming där inte, jävla fakegroda
Kan du hjula? long story short..FUCK NO
Biter du på naglarna? woopsy :(
Är du EMO? nääääää. jag använder mig av stilen härskarinna.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? dra med mig snopphål utomland o shoppa loss, o hjälpa afrikabarnen ofc
Skulle du kunna hoppa fallskärm? JAAA, ska görat.
Har du sjungit inför publik? höh har jag nogva. staaackars dom!
Följer du mode? noway. jag är för cool.
Är du hungrig? törstig
Är du blyg? nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0