14 år av sann vänskap idag



"men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu"
du är det bästa som någonsin hänt mig, och det hoppas jag att du förstår jennie.
kommer aldrig glömma dendär dagen för 14år sen,
det är sjukt att allt startade med några tårar och en clementin.
jag skulle inte vara den jag är idag, om jag inte hade dig i mitt liv.
när du gråter, så känner jag tårarna på egna kinder.
det senaste året har varit riktigt jobbigt för oss båda, vi har mått skit,
velat ge upp allt, bara säga hejdå och vara borta förevigt.
men under alla år jag känt så, så har du fått mig att vilja stanna.
varje gång livsglöden släcks, så tänder du den på nytt.
syster, du är det vackraste jag vet.
jag skulle göra vadsomhelst för din skull,
smärta eller liv har ingen betydelse jämfört med dig.
hur djupt mina deprissioner än har gått,
så har jag alltid varit medveten om en sak;
- jag har aldrig varit ensam, du har stått vid min sida.

syster, bästa vän, hjärta, själ, liv, allt.

jag vill tacka dig för allt du gjort, och allt du fortfarande gör,
du känner mig bättre än jag själv, du vet allt om mig.
du är den enda som aldrig svikit mig.
jag älskar dig mest av allt lillasyster!

Kommentarer
Postat av: jennie

aaaaaaaaaaaw!

du är helt underbar bäst finast, ja allt!

klarar mig inte utan dig syster.

jag älskar dig mest!

2010-07-07 @ 13:58:52
URL: http://jennieakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0