svar på tal



haha, detta är en aaaning komiskt faktiskt.

» jag ändrar inte på någonting sånt, ärligt talat.
det ända jag gör är isåfall att ändra kontrast,ljusstyrka,framhäver/minskar färger osv.
jag skulle aldrig fejka mig sådär som du tror.

» faktum är att jag inte ens har photoshop, har haft det en gång, men fattade ingenting så jag blev..galen.

» även om du hade menat något illa, så hade jag inte tagit illa upp, haha. randoms lägger jag inte på minnet.

» och "be proud of who you are girl!" ,
darling I am ;)
mitt utseende är inget jag är nöjd med, men är ändå stolt över den jag är!

tar detta som att du tycker att jag har iaf hyfsat fina ögon, näsa och allt du nu sa, haha
tack för komplimangen sweetheart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0