utttttrårrråråååkaaddd :(

well, jag har tråkigt nu
har precis pratat med jesper i några timmar
& vi har även spelat något msn-spel, döking var vi ;)
- jennie  & agnes sover och pratar i sömnen vilket är jävligt läskigt faktiskt
"håll i hästen då så jag inte ramlar av!", "nejnejnej, sluta, nej!"
 HAHAH ska mobba sönder dom imorn :)

tänker på förhand be om ursäkt för mitt handikappade sätt att uttrycka mig
tack och adjö señoritas & señjorerrr!
 

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen? typ, kroppen. händerna lr armarna lr fötterna lr ngt äre väl som kmr först in i vattnet HAHAH, inte fan äre håret som alla skriver, man går väl i helvete heller in med huvudet först era fuckfaces
2. Gillar du kaffe? usch
3. Hur mår du just NU? ont i halsen, övertrött,uttråkad och allmänt bad humör. but i will survive lala
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?  j e s p e...R!
5. Berätta om din senaste dröm? kmr inte ihåg va ja drömde inatt trorja, men igår va jag utomland o fick asgoda drinkar av halvnakna översexiga utlänska killar ;') blev väckt av att jesper blåste mig i ansiktet, haha
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? oja, majs tröttnar jag aldrig på<3
7. Vad vill du ha just nu? en megakram, tusen pussar, mjölk & en sömntablett skulle sitta fint
8. Har du räknat till 1000 någon gång? fan heller, långtråkigt xd
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?  bite me
10. Använder du smileys? nej :P:):D:O;)8D;*
11. Har du träffat någon kändis? har spenderat hela mitt liv tillsammans med mig själv, så ja
12. Gillar du keso?  har inte smakat, och verkar inte så..frestande
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? castles in the sky lalalal
15. Är dina föräldrar stränga? inte direkt
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jaa!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? svett på jennies panna.. neskkkkkkk! 
18. Brukar du hyra film? mamma hyr åt mig, im so lazy these days :*
19. Var kommer du vara på lördag? nersupt i en buske, ihjälfrusen. nemen jag vetifan, lite här o var :D haha
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? lustig fråga, ja fattar inte :(
22. Vad åt du till lunch? nudddddelllsss
23. Har du lockigt hår? nej, platt som en getabock :( BBBBoriiNNggG
24. När grät du senast? förut. som en jävla gris
25. Har du gått in i en vägg någon gång? lägg av, sånt är inge kul asså.. >
26. Favoritårstid? sommar! o delvis höst, den e myspys :D
27. Vem höll du senast i handen? det var nog jesper :)
28. Sover du med TVn på? det låter som värsta alkis/utbränd/pensionär -varningen.. nej, det gör jag inte
29. Tycker du att du är gammal? som gatan! nyasfalterad vägjao
30. Är du mörkrädd?  som fan! :( och jesper skrämmer jämt upp mig, så nu kan ja inte sluta tänka på allt han sagt, den jäveln :(
31. Gillar du ditt liv just nu? återkommer när jag vet svaret
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja! mysigt
33. Har du bra syn? i am bliiiiiiind. nemen jag ser
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma ligger o sover, pappa dono doncare
35. Vad har du på dig just nu? tröja & trosor
36. Vad var det senaste du köpte? smultronläsk<3
37. Hatar du mer än 3 personer? oja! im a hater
38. Använder du sushipinnar? äter inte fishyfishy
40. Äger du ett vapen? jag äger min högra och vänstra näve! nemen nej, om man inte räknar med köksknivar osånt, isf kmr ja verka som värsta killerwomaaaan
41. Gillar du ditt hår? NEEEEEJ
42. Gillar du dig själv? är inte självkär, är jesperkär
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma!
44. Hur ofta använder du MSN?  vene, typ när ja har tråkigt på nätterna oså, men annars äre ballejönns på det asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0