today i've been sooo... awsome!

försov mig somsagt en aning, men vad kan man göra åt saken heh?
sista lektionen fick jag & jennie hjälpa till att handla, tungt!
(vet att ni tänker;wooow seriös lektion,men det är krävande att handla till tre klasser fan!)

efter skolan tog jag & jennie bussen hem till mig, och var mästerkockar (makaroner yaknow)
kollade på angus thongs and perfect snogging (<3333)
senare kom jesper hit, o vi drog uuuuttttt
kolla på Scary Movie 3 hos han, jag höll på o garva ihjäl mig, min humor is still the beeeestjao
heh.
jennie dissa oss, så kollade på tv osånt ju
sen drog jag hem, och nu kollar jag på Tokio Drift ;*


jennie kmr döda mig, men hon är så jävla sööööt!



puss och kram, stor banan!
(cuz i know you like it big)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0