sov du lilla viideung, än så är det vinter.. dubidubiduuu

well people, jag har inte sovit alls inatt, great hha?
så nu har jag huvudvärk, kramp i magen, påsar under ögonen och en stukad tå
(okejokej jag vet, den stukade tån är inte pga sömnbrist, men det passade bara så bra in när jag ändå höll på att klaga..!)

till klockan 1 satt jag vid datan/pratade i telefon
när jag stängt av allt och gått och lagt mig, så märkte jag att det verkligen inte gick att somna
jag låg och målade i fyra timmar (y)
klockan 5 orkade jag inte ligga där längre, så jag gick upp (logiskt maybe?)
mamma kom oså lyssnade jag lite på när hon blev smått ledsen att jag inte sovit, jag kmr hålla mig vaken i skolan idag tror hon, inte :)
sen gick jag och gjorde världens frukost!
flingor, äggmackor, actimel(<3) och té
dock så drack jag min älskade lilla actimel, åt någon sked flingor, smakade på äggen osen var jag proppmätt
men det är tanken som räknas!

klockan 05:30 började jag skriva finfina sms till folk :D
inte många som var sociala, men rasmus(AlsoKnownAs wunkarwasmöös) made my morning kan jag lova!
han är cccrrrraaazzzzyyy
men nu ska jag duscha, notera det!



SEE YOU LATER ALLIGATOR, IN A WHILE CROCODILE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0