scotty doesnt know, so don't tell scotttttyyyyyyy!

jag har onaturligt ont i min brutna stjärt :(
ja, jag har halkat igen.. typ sju gånger.
fyfan,jag hatar den här jävla snön med all jävla is och jävla kyla
pluss att dennis roade sig med att hälla 20liter pommeskrydda över mig på lunchen idag,
så behöver ni lite kryddor kan jag komma och skaka huvet, call me!
morr

nevars, men har varit med jennie & agnes idag :)
när vi hade slutat skulle vi ta bussen, men första var fel så fick vänta en halvtimme
jag lyssna på musik och var överdrivet happyface, så dansade runt som en idiot över hela stan, yey me(y)
HAHAH ett fyllo ba; "haha, va rolig du är!"      jag ba ja vet he he he
när vi kmt hem så satte vi på höööög musik oså blevre ännu mer damp :)
bakade chockladmuffins, wiiie
sen ut oså balkbaofkgbåpeokgådvlpadkvd
jennie åkte hem, så jag & agnes cepeade(fint ordjao!) i corners lekrum (h)
doppade huvena i snön, hoppa runt, hittade en trafik-kon så gick runt med den på huvet
fyfan va långt detta blev, stackars er plågade försöksdjur som måste läsa(<3333)


                                                                            kyss och smek nakenlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0