linköping med babes!

helt jävla uuuunderbar dag

upp redan klockan 6, död är bara förnamnet på vad jag var.. (y)
gjorde oss iårning oså skjutsade pelle upp mig jennie mamma nathalie till stationen!
tog bussen därifrån, men stannade dock en bit innan åtvidaberg och fick sitta i kylan och vänta
cirka 1timma på en ersättningsbuss eftersom fanskapet gick sönder
att ett gäng snorungar satt bakom mig & jennie gjorde inte saken bättre..

men väl framme i linköping var det asnice!
buss till ikano/ikea och gick lite där,
så kom även jesper dit :)
sprang runt i affärer & gick vilse på ikea,
men jävligt fint var det kan jag lova


                                                                           köpte inte mycket,
                                                    måste spara lite på pengarna till vårmodet uknow(a)
                                                                               x en bolero
                                                                               x en tunika
                                                                           x fyra par string



nu ska jag dra & möta båda mina älsklingar igen,
oså sover jag hos jennie!

my lips like sugah,
my lips like you

Kommentarer
Postat av: anna :)

gillar jennis mössa :*****

2010-02-23 @ 19:08:01
URL: http://annayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0